Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Aξιολόγηση blog

Φτάνοντας στο τέλος αυτού του επίπονου(!) αλλά και αρκετά ενδιαφέροντος μαθήματος οφείλω να ομολογήσω πως η επίδραση του blog υπήρξε καταλυτική για εμένα. Σχετικά με τα νέα ηλεκτρονικά μέσα πριν το συγκεκριμένο σεμινάριο γνώριζα ελάχιστα - για παράδειγμα να μπορώ να χρησιμοποιώ τη μηχανή αναζήτησης google προκειμένου να βρίσκω κάποιες βασικές πληροφορίες, ώστε να φέρω εις πέρας τις εργασίες μου στο πανεπιστήμιο. Ακόμη, ομολογώ πως ήμουν κάπως αρνητική σχετικά με τα νέα μέσα και κυρίως τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές καθώς ανέκαθεν πίστευα πως αυτά τα κατασκευάσματα οδηγούν στην ψυχρότητα και στην κοινωνική απομόνωση. Αν και δεν είμαι ριζικά αντίθετα από την προηγούμενη άποψη, συνειδητοποίησα αφ' ενός μεγαλώνοντας αλλά και μέσα από την εξοικείωση μου με αυτό το "εξωγήινο μέσο" με τη βοήθεια του σεμιναρίου , ότι όταν κάτι χρησιμοποιείται σωστά και με μέτρο δε μπορεί να βλάψει. Ακόμη, μέσα από την εβδομαδιαία εξάσκηση με τη χρήση του blog διαπίστωσα πως μέσα από το διαδίκτυο μπορείς να εκφέρεις απόψεις διάφορων θεμάτων ανάλογα με αυτό που σε ενδιαφέρει και να μιλήσεις ανταλλάσσοντας απόψεις, ενώ ταυτόχρονα μπορείς να ενημερώνεσαι χρησιμοποιώντας το δίκτυο, καθώς αποτελεί μια από τις αμεσότερες και γρηγορότερες ενημερώσεις για τα καίρια ζητήματα αλλά και για παλιότερα σχετικά. Έτσι, μέσα από τη χρήση του προσωπικού μου μπλογκ, κατανόησα τα οφέλη της τεχνολογίας, ενώ διαπίστωσα τις άπειρες δυνατότητες γνώσης και έκφρασης μέσα από ένα τέτοιο μέσο- συνεπώς η εμπειρία μου μέσα από το σεμινάριο θεωρώ πως αποδείχτηκε ιδιαίτερα θετική και ενδιαφέρουσα.
Όσον αφορά την εργασία μου για το blog θεωρώ πως στις περισσότερες θεματικές της εβδομάδας έδωσα ότι περισσότερο μπορούσα και δούλεψα αρκετά σκληρά. Αν και στην αρχή, οι απαιτήσεις μου φάνηκαν υπερβολικές- σε αυτό έπαιξε ρόλο και η απειρία που είχα με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές- στη συνέχεια βρήκα απολαυστικό να αναλύω τα θέματα του σεμιναρίου. Στην αρχή, υπήρχε το αγχωτικό κομμάτι να βρω τις πληροφορίες για αυτά που θα γράψω αλλά έπειτα ο λόγος μου λυνόταν με ευκολία σαν να ήθελα και να είχα κάποια προσωπική ανάγκη να τα εκφράσω. Ακόμη, συνειδητοποίησα πως μου αρέσει να γράφω για ένα θέμα αρκεί να έχω κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση για τη προσέγγιση του, όχι ωστόσο μια ακριβή υπόδειξη του τι πρέπει να περιλαμβάνουν αυτά που θα γράψω , γεγονός που δεν συνέβη στο σεμινάριο.
Τέλος, καθώς ένα από τα αγαπημένα μου άρθρα αποτέλεσε αυτό για τη μετανάστευση στο Κονγκό θα ήθελα να επικεντρωθώ σε αντίστοιχα άρθρα όπου θα δείχνουν την εκμετάλλευση πόρων από τον Γ΄Κόσμο και τις συνέπειες που είχε η αποικιοκρατική πολιτική της δυτικής σφαίρας. Ακόμα, θα μπορούσα να εκφράζω τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες σχετικά με τα διάφορα πολιτισμικά δρώμενα και να εκφέρω μια πιο ποιητική πραγματικότητα γύρω από τόσο ωμό ρεαλισμό, όσο και αν κάποιους πιθανά θα τους ενοχλούσε. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει μια σταθερή καταγραφή της έκφρασής μου για διάφορα θέματα μέσα στο μπλογκ, το οποίο θα συμπυκνώνει ποικίλα και ενδιαφέροντα ζητήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: